Lista över yrkesfixare i Gävleborg

Har du slängt någonting för att det har gått sönder? Antagligen. Men trasiga saker är också resurser. Många saker går att laga. Massor av tips finns på www.fixagrejen.nu Vet du inte själv hur man gör, ta hjälp av andra. Här hittar du en lista över yrkesfixare i länet t ex skomakare, tapetsörer, cykelverkstäder, gratisbutik, fritidsbanken, secondhand, återbruk, hantverkare, urmakare och reparatörer av IT och elektronik:

Lista yrkesfixare i Gavleborg efter kommun 2018-09-27

Bitte på Naturskyddsföreningens kansli Gävle-Dala har påbörjat listan som våra medlemmar hjälpt till att komplettera. Tips på fler fixare mottages tacksamt! Maila till kansli.gavledala@naturskyddsforeningen.se

Genom att ta hand om och reparera grejer du redan har bidrar du till lägre klimatpåverkan, mindre avfall – och du sparar både på jordens resurser och dina pengar. Tack för din insats!