Nominera och motionera!

Det finns massor av kreativa och viktiga idéer och tankar runt om i länet – välkomna att dela dem med föreningen! Alla kretsar, länsförbund och enskilda medlemmar får nominera och motionera.

Nationellt/riks
Ge förslag till utskottsordföranden och vice ordf. på riksstämman i Uppsala 15-17 juni till riksstamma@naturskyddsforeningen.se
Motioner till riksstämman senast 31 jan till motioner2018@naturskyddsforeningen.se Namn och medlemsnummer måste anges.
Regionalt/länsförbund
Ge förslag till styrelseledamöter i länsförbundet till valberedningens sammankallande andersson.ingagreta@gmail.com 070-354 94 89. Vi söker särskilt en kassör.
Motioner till länsstämman 7/4 i Delsbo senast 28 feb till kansli.gavledala@naturskyddsforeningen.se
Förslag till miljöpristagare i Gävleborg senast 28 feb till kansli.gavledala@naturskyddsforeningen.se