Sommarläger Natursnokarna i Sörmland

Välkommen till Natursnoksläger i Järna, 6-9 juli 2015

Ta chansen att leva natursnoksliv några dagar i sommar! Vi snokar i naturen, hittar spår och småkryp, skapar i och med naturen och mycket mycket mer. I år håller vi till i Veskijärve utanför Järna i Sörmland. Du kan välja om du vill tälta eller bo med enkel standard inomhus. Vill du också leva Natursnoksliv? Anmäl dig till detta unika Natursnoksläger!

För vem?

Lägret riktar sig till medlemmar i Naturskyddsföreningen, som vill vara ute med barn och deras vuxna i naturen. Du är välkommen med eller utan barn, vi kommer se till att det blir ett läger med både barn och deras vuxna. Alla barn ska ha en vuxen med sig. Alla vuxna behöver inte ha ett barn med sig. De flesta aktiviteter är mest lämpade för barn mellan 5-12 år. Barn i andra åldrar är välkomna efter bästa förmåga.

När?

6-9 juli 2015. Lägret börjar kl. 13.00 måndagen den 6 juli. Fika finns från kl. 10.00, då är alla välkomna att sätta upp sina tält. Lägret avslutas kl.15.00 den 9 juli.

Var?

Veskijärve, nära Gnesta i Sörmland

Länk till Veskijärves hemsida: http://www.veskijarve.se/ver2/ Länk till eniro: http://kartor.eniro.se/m/JIOHH

Kostnad
Hela lägret kostar 800 kr/vuxen och 400 kr/barn för barn över 10 år. Barn t o m 10 år gratis. I detta ingår mat och tältplats samt alla kursmoment. Då lägret är starkt subventionerat utgår ingen reseersättning.

Anmälan

Anmäl dig senast 1 juni på: https://naturskyddsforeningen.wufoo.com/forms/r1hrgrhx0tk30fy/